Example

18 juli 2007

Arbetets glada dagar

Jag började jobba i måndags och följande har hänt:

1. Jag har blivit tagen för att vara kille.
2. Jag har liknats vid en jordgubbe. Typ röd och rund.
3. Jag har lärt mig vad nekros är och innebär. (Och det mina damer och herrar är ingen rolig historia.)
4. Jag har blivit kallad för blekansikte.
5. Delar av personalen har drabbats av Tourettes syndrom och utbrister helt okontrollerat "flasha fittan" i tid och otid. Det har en helt naturlig förklaring men det är både en lång och en sekretessbelagd historia.
6. Jag har blivit anklagad för att vara en knarkare från Örebro.

Åh, jag älskar att jobba!

4 kommentarer:

maruschka sa...

Och man blir ju INGET nyfiken på alla de små historierna bakom din händelsefulla arbetsdag...;o)

bästisgrannen sa...

Men hallååå, var är du?

Louise sa...

Men hallååå, jag är ju här! Jag har semester.

bästisgrannen sa...

Okej då, men det är väl en bra tid att skriva på sommaren? (Inte för att jag kan säga så mycket:)