Example

17 april 2007

Note to self

Spela inte basket när du har över trettioåtta graders feber. Du blir snurrig och mer koko i huvudet än vad du vanligtvis är.

Alternativt, spela inte basket om du mår illa och känner dig lite yr för då FÅR du över trettioåtta graders feber. Och blir snurrig. Och koko.

Om man ska se det från den ljusa sidan så har jag sovit som en klubbad säl i natt. Efter nio timmars drömlös djupsömn vaknade jag och kände mig pigg som aldrig förr. Fem minuter senare kostaterade jag att jag fortfarande hade över trettioåtta graders feber och helt plötsligt kände jag mig inte alls särskilt pigg och vital längre. Nu ligger jag i sängen med mackor, te och glasartad blick. Efter lunch måste jag infinna mig på skolan. Lovely.

3 kommentarer:

Lotten Bergman sa...

*rynkar pannan och hötter med pekfingret*

- Ajabaja!

(Wow, WV förstår precis: febryyi!)

Louise sa...

Men men men, det var ju inte meniningen! Det är inte mitt fel att jag och min kropp inte kan kommunicera med varandra, det är...eh...Adam Alsings fel!

WV fortsätter att vara förstående: hotsy.
Jo nog är jag hot alltid.

Ica sa...

Dumbom! Man får inte träna när man är sjuk... eh... har jag lärt mig på gamla dar... det är dumt, dumt och jättedumt.
mitt wv är icke förstående... men låter lite som mig när jag sitter här och snörvlar.