Example

17 juli 2006

Och nu blir det bildblogg

Helgen spenderades på stranden i Vilsta tillsammans med Lukas, finaste S och några av hennes vänner, varav en av dem är en gammal klasskompis till mig. Redogörelsen för vad som hände gör sig bäst i bilder så håll till godo:

Lukas gör sig redo för ett dopp. Till nästa år ska även en badmössa inhandlas för att göra utstyrseln komplett.


Lukas har byggt en hamn och är i skrivande stund fortfarande sur över ettåringen som höjde vattennivån genom att kissa i den.


Man kan ju alltid hoppas att rökningen aldrig övergår till starkare preparat än stumpen på en cornetto jordgubb.


Utöver det förträffliga sällskapet i mänsklig form bidrog även denna lilla familj, som utfodrades med en överbliven tunnbrödmacka, till ökad trivsel.


Lördagen var molnig och därför tog en missnöjd Lukas saken i egna händer.

Jag har även en mycket vacker bild på Lukas då han blott iförd mina sandaler jagar en and men den sparar jag i väntan på ett bättre tillfälle. Förslagsvis då han kommer dragandes med sin första flick- eller pojkvän då visning av foton från hans barndom är obligatorisk.

Jag ska alldeles strax åka till jobbet och påbörja min sexdagarsvecka. Lukas har åkt till Kvicksund för att vara på kollo hos sina extramorföräldrar. Hur mycket tid som kommer bli över till bloggande är oklart. Ett hett tips är absolut ingen alls.

Inga kommentarer: