Example

12 september 2006

En väääldigt angelägen uppdatering

Igår vad den den 11:e september och det bloggades flitigt om vad folk hade för sig det datumet för fem år sedan. Jag satt själv och funderade på vad jag gjorde men hade inte en susning. Men idag kom jag på det! Jag låg på sjukhus efter en överdos och följde nyhetssändningarna tillsammans med de andra patienterna som var minst lika apatiska som jag. Var det verkligen bara fem år sedan? Vem var jag då? Jag minns faktiskt inte. Det är nog lika bra så.

Imorgon måste jag gå upp klockan fem och skriva färdigt min hemtenta. Eftersom jag ägnade mig åt existentiella grubblerier igår blev det inte så mycket gjort på pluggfronten. Men jag spelade i alla fall basket. Det botar det mesta.

Den senaste tiden har bloggen drabbats av depression. Lösningen på det är att jag slutar att bara skriva när jag är ledsen. Men livet går upp och ner. För tillfället är det en del omständigheter som jag inte kan påverka och som drar ner humöret. Jag får jobba på det.

(Och ja, rubriken är väldigt ironisk. Jag tror att det är det här som kallas fulblogg.)

Inga kommentarer: