Example

28 april 2006

Dessa kommentarer

Som Lotten så fint påpekade så syntes inte folks kommentarer i bloggen, vilket ledde till att jag helt enkelt trodde att jag inte fått några. Naturligtvis så var det någon skum inställning som krävde att jag själv var tvungen att gå in och publicera dem. Jättebra om folk skriver elaka saker till en som man inte vill delge med alla andra som läser bloggen. Väldigt dåligt om man missar massor av information. Nu har jag ändrat på detta så det är bara att kommentera på, de kommer synas direkt (oavsett om det är elaka, informativa eller formulerade på annat sätt).

3 kommentarer:

Lotten Bergman sa...

Jamen herrejisses, och så kommer det inga kommentarer här när du väl har satt igång kommentatorsfunktionen. Såja. Nr ett.

Lotten Bergman sa...

Nr två: Kom till Sporthallen efter kl 13 imorrn så får du se mig vara speaker på ett par matcher på Billys BasketCup. Nej, det är inte alls riktigt lika kul som att lira, men nu är jag för gammal. Har varit för gammal i 25 år. Fasiken.

Louise sa...

Gah, jag kan ju inte det. Jag jobbar hela helgen. Men det hade varit kul, dessutom är en del av mina gamla lagkamrater där och coachar sin lag. Det hade varit roligt att komma ner och säga hej.