Example

04 maj 2006

Uppdatering: Fotproblem

Bloggen har tillfälligt kommit att handla mycket om mina fötters status men det beror på att det för tillfället är ett stort och smärtsamt problem. Jag har nu rekognoscerat webben och kommit fram till att jag behöver följande:

Steg 1 - Hälkuddar



Steg 2 - Nya skor i rätt utformning (om ovanstående inte fungerar)



Det här känns betryggande: Extended heel counter construction provides enhanced ankle support.

Steg 3 - Bilden talar för sig själv

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahahaha..!! Hoppas att steg 3 inte blir aktuellt, då äre väl jag som måste bära dina böcker, ryggsäck, matbricka, då kan jag ju redan nu börja ta betalt som din lilla hemmafru! ;) Hoppas fötterna bli bättre älskade! Sköt om dej! Tänker på dig Kram

Louise sa...

Ja men jag betalar bra! :)